Maualuga-lelei, Maualalo-oona, Broad-spectrum fungicide-Difenoconazole

Talofa, sau e faʻatalanoa a matou oloa!

O le Difenoconazole o se maualuga-lelei, saogalemu, maualalo-oona, lautele-fusi fugalaisa, lea e mafai ona mitiia e laʻau ma e i ai se osmotic malosi aafiaga. O se oloa vevela foi i totonu o fungicides. I le faʻaleagaina o le tuʻufaʻatasia o le sela sela o siama, e faʻalavelave i le tuputupu aʻe o siama. O lenei vailaʻau e i ai se umi-umi aʻafiaga ma ei ai togafitiga ma puipuia gaioiga faʻasaga i le tele maualuga fungus.

641

Mitiia 1.Systemic ma conduction, lautele germicidal fusi o alaleo

Difenoconazole o le triazole fungicide. O se sili lelei aoga, saogalemu, maualalo-oona, ma lautele-fusi o alaleo fasioti tagata. E mafai ona mitiia e laʻau ma maua ai le osmotic malosi. E mafai ona mitiia e faʻatoʻaga i totonu o le 2 itula pe a maeʻa le apalai. Ma ei ai uiga o conduction agai i luga.

2.Safe ma lelei, uma puipuia ma togafitiga

Difenoconazole o le triazole fungicide. O se sili lelei aoga, saogalemu, maualalo-oona, ma lautele-fusi o alaleo fasioti tagata. E mafai ona mitiia e laʻau ma maua ai le osmotic malosi. E mafai ona mitiia e faʻatoʻaga i totonu o le 2 itula pe a maeʻa le apalai. E i ai foi uiga o le agai i luga conduction, lea e mafai ona puipuia ai laʻau laʻau, fugalaʻau ma fualaʻau mai faʻamaʻi faʻaleagaina.

E mafai ona togafitia le tele faʻamaʻi namu i le tasi vailaʻau, ma e i ai se lelei faʻatonutonu aafiaga i luga o le tele o ituaiga jamula faʻamaʻi. E mafai ona puipuia lelei ma togafitia fualaʻau mata, laulaʻau, efuefu agamalu ma le ele.

E mafai ona vave faʻapipiʻi ma faʻasalalauina i le vai e fausia ai se maualuga-faʻasalalauina faʻataʻapeʻapeina polokalama, lea e leai se efuefu aʻafiaga ma e saogalemu mo tagata faʻaoga ma le siosiomaga. E le aofia ai solvent soli ma e saogalemu mo faʻatoaga fautuaina.

3.Rain-resistant, umi-tumau fualaʻau aafiaga

O le vailaʻau pipii i lau laualuga e teteʻe i timuga fufuluina, evaporates laitiiti mai le laʻau, ma faʻaali umi-tumau gaioiga siama e tusa lava i lalo o le maualuga tulaga o le vevela, lea e umi le 3 i le 4 aso le umi nai lo le lautele siama.

4.Faafefiloi lelei

E masani ona faʻaaogaina ma le thiophanate methyl, carbendazim, propiconazole, epoxiconazole, azoxystrobin, kresoxim-methyl, pyraclostrobin, prochloraz, prochloraz manganese salt, thiafluzamide, pyrazole Alcohol, hexaconazole, manganese zinc, oxinidhamiin fia inu, metalaxyl, fludioxonil Faʻafefiloi ma isi vailaʻau oona.

 

 


Taimi Post: Mar-08-2021