O le thiamethoxam vs imidacloprid

Talofa, sau e faʻatalanoa a matou oloa!

Ina ia mafai ona faʻaitiitia le faʻaleagaina na mafua mai iniseti iniseti i faʻatoʻaga, ua matou gaosia se tele numera o iniseti eseese. O le metotia o gaioiga a vailaʻau iniseti eseese e tutusa, e faʻapefea la ona tatou filifilia mea e talafeagai mo a tatou faʻatoʻaga? O aso nei o le a tatou talanoa e uiga i Iniseti iniseti e lua ma ni metotia faʻatusa o gaioiga : imidacloprid ma le thiamethoxam.

O matou faifaʻatoʻaga e masani i le imidacloprid, o lea la o le thiamethoxam o se fou iniseti faʻafuaseʻi fetu. O a ona lelei nai lo le matutua augatupulaga?

01. Eseʻesega suʻesuʻega o imidacloprid ma thiamethoxam
E ui lava e lua auala o gaioiga e tutusa (e mafai ona filifili faʻalavelaveina iniseti ogatotonu sisitema nikotinic acid acetylcholinesterase talimalo, ma taofia ai le masani conduction o iniseti ogatotonu sisitema sisitema, mafua ai pipili ma maliu o faʻamaʻi), thiamethoxam e 5 sili aoga:

Thiamethoxam e sili atu ona tiotio
O le autu metabolite o le thiamethoxam i iniseti o le clothianidin, lea e maualuga lona vavalalata mo iniseti acetylcholine mauaina nai lo thiamethoxam, o lea e maualuga ai iniseti gaoioiga;
O le gaioiga o le hydroxylated metabolites o imidacloprid na faʻaititia.

Thiamethoxam e maualuga solubility i le vai
O le solubility o le thiamethoxam i le vai e 8 taimi nai lo le imidacloprid, e oʻo foʻi i le matutu o le siosiomaga, e le afaina ai le faʻaaogaina ma le faʻaaogaina o le thiamethoxam e le saito.
Ua faʻaalia i suʻesuʻega, i le eleele faʻasusu masani, o le thiamethoxam o loʻo faʻaalia ai le tutusa o le taofiofia o le imidacloprid; ae i tulaga mugala, e sili atu le lelei nai lo le imidacloprid.

Tetee maualalo thiamethoxam
Talu ai ua lata i le 30 tausaga talu ona iai le imidacloprid ile maketi, ua atili ai ona ogaoga le atinaʻeina ole iniseti.
E tusa ai ma lipoti, o le enaena lele matagi, cotton aphid, ma chive larval namu ua faatupuina mautinoa le tetee atu i ai.
O le aʻafiaga o le koluse teteʻe ile va ole thiamethoxam male imidacloprid i luga o planthoppers enaena, cotton aphids ma isi mea leaga e faʻatamaitiiti lava.

E mafai e le Thiamethoxam ona faʻamalosia le teteʻeina o faʻatoʻaga ma faʻateleina ai le ola o mea toto
O le Thiamethoxam e i ai lona lelei e le mafai ona faʻatusatusa isi iniseti, o lona uiga o le faʻalauteleina o aʻa ma totoa malosi.
Ua faʻaalia mai i suʻesuʻega, e mafai e le Thiamethoxam ona faʻagaoioia le teteʻeina o le tetete i meaola, ma i le taimi lava e tasi e maua ai le auxin, cytokinin, gibberellin, abscisic acid, peroxidase, polyphenol oxidase, ma le phenylalanine ammonia lyase i laʻau. O lona iʻuga, o le thiamethoxam i le isi itu e faʻamalosia ai fualaʻau ma aʻa ma faʻamalosia le teteʻeina o faʻafitauli.

Thiamethoxam umi le umi
O le Thiamethoxam e i ai le malosi o le faʻataʻitaʻiga o laulaʻau ma aʻa o le tino, ma e mafai ona vave suʻesuʻe le sooupu.

A faʻapipiʻi i le palapala poʻo fatu, o le thiamethoxam e vave ona mitiia e aʻa poʻo ni laʻau fou, ma aveina atu i luga i vaega uma o le tino o le laau e ala i le xylem i le tino o le laau. E umi se taimi e nofo ai i le tino o le laʻau ma faʻasolosolo lemu. O le faʻaleagaina oloa clothianidin e maualuga gaioiga iniseti, o lea la o le thiamethoxam e umi atu sona aoga nai lo imidacloprid.


Taimi Post: Ian-11-2021